VECKANS KALENDER


Helgen var, som jag skrevi i förra inlägget, strålande bra!
Igår söndag firade vi världens bästa mamma på mors dag med familjemiddag på mongolian. Jag älskar dessa små familjestunder!

Idag har jag hjälpt mamma med allt fix inför hennes o pappas Barcelona-resa (de åker ikväll). Jag vill också åka utomlands!

Resten av veckan är rätt så fullspäckad. På onsdag blir det middag på stan med mina gullungar från jobbet, torsdag är det ledigt o då ska det städas o fixas infor helgen, på fredag kommer M:s familj på middag, och sen kommer släkten från Göteborg senare under helgen. Så ska jag hinna med träningen också! Nu är jag glad att jag har min kalender!


Hittade denna nyhet inne på Life - Organiskt kokosvatten.
Smakar himmelskt för kokosälskare!





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0