POPULAR


Nu har det värsta lagt sig, vi har fått internet o jag ska äntligen försöka ta upp bloggandet!
Vi har haft fullt upp med att få iordning lägenheten o vi har fått det precis som vi vill ha det. Lite småfix kvar men det mesta är gjort.

Förutom att fixa i lägenheten så har jag jobbat rätt mycket, umgåtts med goa vänner, haft syskonmiddag med mina älskade bröder- Daniel har ju äntligen kommit hem från Sälen så nu är äntligen samlade igen!

 

Ikväll ska jag träffa Alex o Louise, vi tänkte inta en uteservering om vädret tillåter!

Förresten, ingen missade väl den olidligt spännande semifinalen igår kväll när Eric Saade gick vidare som sista land. På lördag gäller det! Go Eric!!!!! 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0