ÅTERFÖRENING


Har haft två riktiga superdagar i Göteborg! Gänget (Linda, Marie, Caroline) begav sig ner tidigt i gryningen igår morse för fördjupningskursen i md med gulliga Emelie. Dermarome´s kurser är alltid jättebra o så var även denna.

Efter kursen slut så mötte jag upp min efterlängtade Emma, oj oj oj vad jag har saknat henne, och vi åkte upp till mysiga Linné o åt middag. Trots att vädret inte var det bästa så var kvällen fantastiskt bra! Kvällen fortsatte på Vasastan där vi tog ett glas vin eller två. Det planeras en massa galenheter framöver!

Sov som en stock på Hotell Vanilj innan det var dags för kursdag nummer två, md fördjupning (kan ju säga att vinet hade satt sina spår). Vid lunch mötte jag upp Emma o hennes söta vän/sambo Sophia o åt en riktigt god räksallad!

Sen hann jag o Caroline även med en sväng på lilla staden innan det var dags att åka hem till Karlstad igen!


 
Fina Emma!!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0