VÅR I LUFTEN


Vilket underbart väder vi har haft de senaste dagarna! Får hoppas att det håller i sig nu!

Det är förresten väldigt mycket som händer den kommande tiden, roliga saker!
Nu till helgen åker jag till Göteborg lördag-tisdag. Ska på kurs på min gamla skola Elisabethsskolan måndag o tisdag så jag passar på att åka några dagar tidigare o mysa lite med släktingarna!

 

Nästa helg får vi äntligen tillgång till lägenheten plus att jag fyller år! En riktigt bra helg alltså. Har ju tänkt mig lite gudinne-tema på frisyren så när jag hittade den här klänningen så slog jag till.


 



Helgen därpå åker jag jag o Lovisa till huvudstaden för att leta brudklänning, för i sommar är det dags!!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0