PRIORI - COFFEBERRY


Idag började PRIORI-kursen med fokus på CoffeBerry-serien. Inställningen var att lär mig mer om produkterna och dess behandlingar eftersom att vi har dom på salongen. Jag ska erkänna o säga att jag praktiskt taget inte kan någonting om dom!
Men efter denna dagen så svider det riktigt ordentligt i mitt MATIS-hjärta o säga att satan i himmelen vilka produkter!!!!!!!!! Jämnheten o lystern i huden efter masken går inte att beskriva, det måste helt enkelt upplevas! När jag tittade mig i spegeln efteråt såg det precis ut som att jag hade ett lager foundation i ansiktet. En helt fantastisk fin färg. Och massagen i behandlingen sen, den ska vi inte ens prata om...
Återstår att se om dagen med Idebenone imorgon blir lika bra som denna!



Efter dagens CoffeBerry-behandling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0