ISLAND - DAG 2

Dag två var det dags för en runda kring Reykjavik, det var isande kallt men solen sken som tur var!

Riktigt coolt när det ligger stora berg mitt i stan!

Vi tog en riktig långprommis o kom sedan fram till ett shoppingcenter. Men vad jag fick med mig hem får ni vänta med att se till en annan dag!

 


Bananhängare?


Hamnen


Middag åt vi på en riktigt fin restaurang och maten denna kväll var om inte annat ännu godare än fredagens. Även denna kväll bjöds det på fyrarätters. Det var någon slags matmässa i stan denna helg o det var en amerikansk kock som bjöd på detta:


Getost med ägg och rostade pinjenötter






Varm chokladkaka till efterrätt




Jag o söta Ulla på krogen efter middagen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0