IDEBENONE


Dag två av PRIORI-kursen med fokus på Idebenone är nu avklarad och jag är hemma i Karlstad igen. Sitter o ser på när Sverige vinner över Moldavien i EM-kvalet.


Idag fick vi testa på penslingen och det sved riktigt ordentligt vill jag lova. Men likt igår så blev det en otrolig förbättring på huden. Lystern efteråt har jag aldrig skådat på min hud! Och det stramar härligt skönt fortfarande. Vem behöver egentligen botox när Idebenone finns?

 

Fick även en liten stund med Karin över lunchen. Härligt att träffa henne igen. Kämpa på gumman, klarade jag det är det inga problem för dig heller!





Svårt att se vilken lyster det är i huden. Men min hud ser verkligen

fantastisk ut efter dessa två dagar!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0