THE HANGOVER 2


Blev ändrade planer för kvällen- jag o Louise gick o såg Baksmällan 2 istället. Och tvåan va, mina vänner, precis lika bra som ettan. Såååå jäkla bra film, tror banne mig att dessa två kan vara de bästa filmerna jag sett. Man sitter konstant o skrattar. Så fick vi två gratisbiljetter med, för tjejen i kassan klantade sig ordentligt. Det ska löna sig att gå på bio!

Så fick jag med mig en annan sak hem idag med, blir premiär för dessa imorgon.



 

De bästa samlade på ett ställe!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 @ 01:27:29
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Svar:

I love them too!! Kan nog vara de bästa (om inte roligaste) filmerna jag sett. Mer sånna filmer TACK :)

2011-06-04 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0