I LOVE DRESSES!


Sent igår kväll när jag kom hem efter en helkväll med fix inför min lillebrors student imorgon (studentskylten blev för övrigt klockren, ingen kommer att ha en liknande till denna!) så hittade jag ett efterlängtat paket i brevlådan. What a great surprise! Ingen var gladare än jag! Vad det var o vem det var ifrån, visar jag i ett senare inlägg!

 

Tänkte istället visa er några nya godbitar i garderoben. Alla kommer ifrån Nelly!



Världens sötaste sommarklänning som jag kommer att bo i i sommar!


Denna kommer säkerligen åka på vid nästa helgs bröllop!


I love this one! Min absoluta favoritfärg!


Så tycker jag att den är underbar baktill!


What do you think?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0