FREDAGSMIDDAG


Första middagen i nya lägenheten blev en succé. Kvällens meny bestod av följande:

Förrätt: Räkcocktail med bl.a. mango, avokado, koriander och chili aioli.
Varmrätt: Örtmarinerad fläskfilé och ugnsrostade rotfrukter med BBQ-, avokado- och grönpepparsås.
Efterrätt: Vit chokladpannacotta med hallonsås.

Sen var det ju fotboll igår med, och det blev väl aldrig riktigt spännande eller? Sverige vann i alla fall, så mycket mer än så vet jag faktiskt inte i och med middagen.

 

Sommaren verkar ha slagit till på allvar och ikväll ska jag nog hem till familjen där jag tror att vi får finfrämmande ifrån Göteborg.
Vad ska ni göra denna härliga dag?


 

Kom hem nu.. jag saknar dig!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0