Vårshopping!

Kan man säga så? Jag har i alla fall tagit en runda på stan idag o köpt på mig lite fina saker till den nya lägenheten. Det blev två stora skålar från Mansion som jag har gått o tittat på i tre dagar nu, en svart o en i frostig vit. De kommer passa perfekt som fruktskål alt. efterrättskål. Superfina! På Boulevard fick det bli två små fina kronor som jag kommer o sätta runt blommor, en rejäl skål som jag ska ställa på balkongbordet med vita stenar o en avklippt rosa lilja i, och träbokstäver i ordet lycka som är ett av mina favoritbord. C fick exakt ett sådant av mig i inflyttningspresent, men jag tycker det är så fint så jag kunde inte låta bli att köpa ett till mig själv med!  Jag vill flytta nu! Jag vill ha vår nu!


 











Kommentarer
Postat av: C-G

C-G gillar!

Tröttnar du på ordet så kan du alltid skriva cykla. ;)

2011-01-26 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0