VAD BLIR DET FÖR MAT?

Är det någon mer än jag som älskar det programmet?! Jag tycker Per Morberg är störtskön o det är så härligt att han lagar mat så som en annan, och inte så fint o perfekt som i så många andra matlagningsprogram.
Synd bara att man själv aldrig kan komma hem o fråga "vad blir det för mat?". Jag är ju för det mesta hemma bra mycket tidigare än älsklingen. Ja, han är bortskämd om ni frågar mig!

Det blev som jag trodde en väldigt lugn dag. Hann ut en sväng på stan för att köpa lite nya svarta linnen till jobbet, o som vanligt "råkade" det följa med lite annat vårigt hem!


Härligt luftig blus o ett par leggings

Och nya väskan passade ju perfekt till!

 


Kommentarer
Postat av: C-G

Jag ääääälskar det programmet! håller med om allt du skriver, han är lagom "slarvig" tycker jag. :D

2011-01-31 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0