Jul- och Nyårsbilder

Tiden springer som vanligt bara förbi.. men jag försöker verkligen att ta vara på den så gott jag kan!

Förra veckan satt vi som sagt i biosalen hela två gånger. Först film ut var Änglagård. Och för oss som har sett de två tidigare filmerna så var även denna underbar. De flesta av de gamla skådespelarna var med och man satt bara o njöt hela filmen igenom. Så, klart sevärd! Film nummer två var The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Också ruskigt bra, men den kan väl inte bli annat med de stjärnskådespelarna i spetsen. Har ju svårt att tro att filmen hade varit något vidare utan de två snyggingarna! 

 

I fredags var vi även hembjudna till kusinerna på middag. Vi hann också med ett dopp i deras utomhus jacuzzi.. Vill haaa!

Lördagen började med en sväng på gymmet. Har bestämt mig för att börja träna i alla fall tre gånger i veckan o sen skippa allt som heter godsaker tills på helgerna! Sen träffade jag C-G för en mysfika på stan! Tar alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses snuttis! Efter stan gick jag hem en sväng för att sen bli upplockad av C, filmkväll och indisk mat stod på schemat!

 

Igår söndagblev det lugnt största delen av dagen. Men eftersom jag inte låg bakis som de flesta andra så blev jag rätt så rastlös framåt eftermiddagen o följde med Andreas o Bella till KMTI. Sjukt skönt träningspass!

Idag måndag betyder ledighet för mig från och med nu. Ska alldeles strax möta upp C på stan för lunch. Senare ikväll ska vi även på visning o sen iväg o träna- igen! Jag är på gång nu!!



Så har ju ju lovat er bilder från jul o nyår, så här har ni dem:

JUL i SÄLEN

SÄLEN!!!


Jag o Hanna i fjällkyrkan på julafton


Julbord


Trötta pojkar


Tomten o alla barnen

 


Jag o Hanna laddar inför juldagskvällen 


Fick äntligen träffa min fina Sanna igen! 





NYÅRSAFTON
 
Min klänning o smycken






Min underbara Guess klocka som jag fick av älsklingen i julklapp


Jag o Lovisa

 



 

 

 


Champagnesorbét med champagne till efterrätt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0