Spakväll

Igår efter jobbet fick jag äntligen träffa lillebror Daniel igen som är hemma i Karlstad på en snabbvisit innan han åker tillbaka upp till Sälen idag!

 

Idag började jag redan vid 9 då jag hade en timmes ansiktsbehandling. Men kom på rätt snart att ryggen inte pallra det, så det var bara att traska hemmåt igen. Jag har fått förfrågan ifrån min hårsalong MODA om att ha en liten spakväll med dom ikväll så det ska jag i alla fall försöka orka med! Ska bli kul!

 

Var ju hos sjukgymnasten Bengt igår på KMTI där han konstaterade att det var ett ledband som hade blivit lite skadat i och med min jobbiga hosta som jag hade under jul. Kan ta upp till fyra månader innan det blir bra, men det ska inte få hindra mig från o träna stenhårt! Fick även en massagetid hos en av Karlstads duktigaste massörer. Hon har bl.a. masserat f.d. förbundskaptenen i friidrott- Ulf Karlsson, och flygs tydligen över till USA med jämna mellanrum för att massera det amerikanska landslaget i rugby. Låter som att man kommer att vara i goda (hårda?) händer!

 

Mina ljuslyktor som jag köpte i julklapp till mig själv har äntligen kommit upp!
Visst är de helt ljuvliga?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0