SOVA

Nu är vi hemma igen efter att ha varit inne på ett antal ställen runt om i Karlstad.

Vi började på Stuvbutiken, där vi tittade på golv o tapeter. Detta är ju en djungel! Jag kommer aldrig kunna bestämma mig för vad jag vill ha!
Sen for vi vidare till Sängjätten, där vi hittade en säng som verkade helt OK! Säljaren däremot var allt annat än bra, och dum som han var så råkade han o kläcka att de hade öppnat en SOVA-butik på Bergvik  i veckan (som vi inte hade haft en aning om om han inte hade sagt något).
Så vi for dit och fick världens bästa service. Killen var stockholmare, och min teori är att de har tagit in ett par säljare från den bästsäljande SOVA-butiken i huvudstaden för att hjälpa till nu när de precis har öppnat! Som sagt, han var precis så bra som en säljare ska vara. Så med öppningserbjudandet o lite prutning på det så fick vi ner priset drygt 9000! Taget!!! Så nu kommer vi att ha världens skönaste säng i den nya lägenheten!

 

Vi hann också med en sväng till IKEA där åt lunch o fick lite hjälp med köket som vi kommer att beställa därifrån!

 

Köpte med lite naturgodis på vägen hem. Det ska tydligen gå en Wallander-film på tv ikväll!

Men först ska jag steka pannkakor till mig o älsklingen!



Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0