Slappardag!

Hade en riktig mys kväll igår! Och min morotskaka blev en hit!

Vi tryckte i oss en massa tacos o alla tillbehör som hör till, morotskaka till efterrätt o sen chirre o dirre till filmen. Vi såg den nya med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway, "Love And Other Drugs" tror jag den heter? Var väl inte direkt en film i min smak, lite väl innehållsfattig om ni frågar mig! Dock kanske det berodde på att jag o Lovisa hade druckit en hel del rött vin under kvällen o var allt annat än sugna på att säcka ihop i soffan.

Efter filmen blev vi med näppe slagna av killarna i TP. Vi skyller på otur med tärningen den här gången!! Sen skålade vi för Johan som fyller hela 30 år idag, grattis grattis!!!

Idag blev det en riktig sovmorgon, sitter just nu o myser med en kopp kaffe i soffan framför slalomtävlingen på tv:n. Ska strax hoppa i kläderna o sticka iväg en sväng till IKEA.

Ser fram emot en riktig myssöndag!



23-årsdagen förra året. Snart är det dags igen!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0