Morgonträning Med PT

Helgen är över, o jag känner kig inte ett dugg utvilad! Måndagar är ju min lediga dag o betyder ju vanligtvis sovmorgon. Men idag ska jag o Lovisa iväg till KMTI o träna med en PT kl 9.

 

Helgen blev bra, även om lördagsmyset uteblev. Jag röstades ner o det blev utgång istället. Jag o Lovisa började med o slänga ihop en supergod middag bestående av pepparbiff, ungsrostade rotfrukter o pepparsås!
Senare gick vi vidare mot BMB, men kön var för lång, så jag smet före till C som stod o väntade i kön o de andra gick till Pitcher´s.


Igår blev det i alla fall lugnt. När jag vaknade så tog jag en härlig morgonpromenad i ett sovande Karlstad o handlade nybakat bröd, ost o björnbärsmarmelad till frukost. Jag älskar helgfrukostar! Vi åkte även till IKEA en sväng för att få lite inspiration o senare på kvällen var vi o hälsade på våra kommande grannar Daniel o Karolina, då vi skulle få se hur deras kök blev med den utslagna väggen mellan kök o vardagsrum. Mycket trevliga grannar måste jag säg!


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0