Mat & Muffins

Älsklingen blir firad av jobbet ikväll o kommer därför inte hem inatt. Så jag sitter o myser med mig själv i soffan med en kopp té.
Hade en riktigt mysig fika med min Idis Mat & Muffins. Nu när Coffeehouse by Geroge har bytt koncept o numer är restaurant Frost så finns det faktiskt inte så många mysiga caféen kvar i stan. Det fullkomligt svämmar över med Wayne´s, inget fel på det stället men mysfaktorn är långtifrån hög. Men Mat & Muffins får riktigt högt betyg, man tänker bara inte på att det finns!

Så fick jag även reda på en riktigt rolig sak! Jag är så glad för dig gumman!!

 

Träningen gick bra, jag verkligen älskar mina nya träningskläder från Niké. Så skönt när de är sådär luftiga, känns nästan som att man inte har någonting på sig alls! I like!

 

Sen för att raskt byta ämne så är jag riktigt sugen på att baka något inför helgen. Typ morotskaka. Men hittar inga bra recept. Få bli till att ringa mamma imorgon, hennes morotskaka är den klart godaste jag vet!

 

 


Kommentarer
Postat av: C-G

Du blev ju en riktig snygging i de där träningskläderna!

Mat och muffins gillar vi. Det får bli det nya kaffehuset. :)

2011-01-28 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0