Härliga Dag!

Det kommer bli en härlig dag idag känner jag på mig! Har precis smugit upp ur sängen o ätit frukost framför Nyhetsmorgon.

 

Ska alldeles strax o hoppa i kläderna o bege mig bort till Orrholmen. Har fått en klipp- och färgtid hos Sara Salong MODA, så jag ska få bli lite bortskämd i ett par timmar framöver. Framåt 15-tiden ska jag möta upp C för en mysig fika på stan! Sen ska det svettas bort på gymmet ikväll. En perfekt måndag? Oh yes!

 

Hade förresten en galet bra lördag! Lunchade med mamma på stan o hann även med att köpa på mig två set urgulliga vita påslakan med tillhörande örngott! Nu kommer jag sova gott framöver!

Kvällen bjöd på tacomys hemma hos Johanna Haga. Riktigt trevligt! Sen styrde jag o C vidare i snöstormen mot BMB och mötte upp Lovisa, Angelica o våra boys! Var länge sen jag var ute så jag hade väldigt roligt. Kvällen avslutades naturligtvis på BK med ett o annat skrattanfall!



 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0