Bronzage - No Thank You!

Igår fick jag med mig lite saltskrupp från Dermanord med hem av Marie och passade då även på att köpa med mig bodylotion, även den från Dermanord, med doft av vit choklad! Jag lovar den är helt ljuvlig! Jag ryckte även med mig en spraytanning flaska som någon från Bronzage var inne med i veckan o ville att vi skulle prova. Det kan ha varit det sämsta någonsin. Jag fick "duscha" mig hela tre gånger för att få en något så när jämn bränna. Men det hela slutade med att jag är fläckig som en prickig korv. JAG   GILLAR   INTE!!!

 

Slutar lite senare än vanligt idag lördag så vet faktiskt inte om jag hinner med o träna idag. Ska träffa tjejerna ikväll så det blir väl i stort sett att börja fixa o trixa på en gång man kommer hem. Det är dock inte bestämt vad vi ska göra än, men jag är taggad till tårna vad vi än hittar oss på.

 

 
Lilla jag på jobbet


Bästa sminket kommer från bareMinerals


Jag använder foundation Matte, som är perfekt för er som lätt blir lite blank över T-zonen under dagen. Jag använder färgen Golden Fair. Sen lägger jag alltid pudret Mineral Veil över för att fästa makeupen o få den att hålla hela dagen. Rouget är i färgen Thistle och sen drog jag lite Radiance Pure över kindbenen för att framhäva dom. Ögonskuggorna heter Bare Skin och Blush o ger lite lagom färg på locken. Avslutningsvis tog jag lite Buxom Lip Plumper i färgen Amber på läpparna för att få dom så där lagomt fylliga!


Kommentarer
Postat av: C-G

Kan inte du hjälpa mig med lite smink nåndag? Så jag får rätt färger. :D

2011-01-15 @ 18:40:22
Postat av: Anonym

SJÄLVKLART!!!!! Så kanske vi kan ta lite kinamat efter det!

2011-01-19 @ 09:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0