UNDERBARA STOCKHOLM

Jag o M har ju tilllbringat helgen i den fantastiska staden Stockholm. Vid middagstid i fredags kom vi fram till Nacka och M:s barndomsvän Robert och hans familj, Desirée och deras underbara lilla charmtroll Nicoline (hur vackert är inte det namnet?!). Maten stod på bordet när vi kom, vi bjöds på god ost o kex till förrätt o kyckling till varmrätt. Vi hade en supertrevlig kväll!

 

I lördags så drog hela gänget ut på stan, jag tror aldrig jag har träffat en 1-åring som är så lugn o snäll som Nicoline var. Det var aldrig något gnäll, trots de fem timmarna på stan!

Vi hann med det mesta måste jag säga! Sturegallerian o PUB, och en massa mysiga inredningsbutiker blev det med. Vi lunchade o fikade o hade en riktigt mysig dag i Stockholms stad!
Det blev ett par saker med hem, bl.a. ett himmelskt vackert fat som jag ska visa er lite senare. Im in love!

På kvällen blev det middag hemma igen, Robbans lillebror Rickard kom också förbi. Vi umgicks, drack gott vin o tittade på Melodifestivalen.

På söndagen åt vi mysig söndagsfrukost, sa hejdå till våra fina vänner och åkte till Enskede för att hälsa på mina släktingar som precis har köpt hus där efter ett antal år på Söder.

 

Var längesen som jag hade en så härlig helg, full pott säger jag bara!


 
 
Desse o sötaste Nicoline









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0