ORANGE



Jag har haft en riktigt lyxig vecka denna veckan! I tisdags fick jag en nagelförlängning av vår nya praktikant Linda, och idag fick jag en fransförlängning av A-S! Har velat göra det aslänge nu o det blev så nedrans snyggt!!

Ska visa en bild på hur det blev imorgon!

På tal om något helt annat, denna våren fullkomligt exploderar modet i färg! Så underbart med alla regnbågens färger på kläderna, i alla fall för en sån som mig som älskar färg!
Och igår fick dessa tights följa med hem, känner på mig att de kommer att användas flitigt i vår!

Nu bär det iväg för ett svettigt kondispass på gymmet!

Take care!


 
Jag kommer matcha mina med beige o vita blusar o toppar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0