MATIS SPA KURS

Har tyvärr inte hunnit med o bloga de senaste dagarna. Måndagskväll myste jag o älsklingen med god mat. Älsken fick en halskedja med "vårt" datum ingraverat. Jag fick dena underbara parfymen Dolce & Gabbana- The One som jag har suktat efter i flera år men inte kommit till skott!


 


 




Igår åkte jag o A-S från jobbet till Stockholm o Dermarome på Östermalm för en heldagskurs med MATIS Spa. SJ krånglade för en gångs skull o vi anlände med buss två timmar försent!!!!

Dagen var förövrigt superbra (som vanligt med Marie) o på vägen hem var vi t.o.m 5 minuter tidiga! Det har nog aldrig inträffat mig förut!

 


Köpte med mig rengöring/lotion kit o en ögoncreme, bodylotion fick vi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0