HALV ÅTTA I KARLSTAD


Satte på ett av mina favvoprogram Halv åtta hos mig alldeles nyss o upptäckte att de var här i Karlstad denna veckan! Kul!

 

Har för övrigt haft en riktigt bra dag! Älsklingen hade tagit ledigt på förmiddagen för att vi skulle kunna beställa köket från IKEA, så nu är det äntligen gjort! Åh va bra det känns! Där efter åkta vi till EM möbler och beställde vår soffa. Riktigt fin o precis så som jag ville ha den!
Hade tänkt o träna idag men tiden räckte inte till då jag skulle träffa min sötnos Ida på stan vid 16-tiden. Fikade på vårt nya favvoställe Mat & Muffins och tog sedan en runda på stan. Det är så mysigt o strosa omkring med dig vännen! Du ger mig så mycket energi!


 


 


Kommentarer
Postat av: C-G

Fina grejer fann vi också! Igår va en bra dag! :)

På tal om strosa..

Det va så mysigt när vi va i Norge och köpte varsin kaffe och gick upp å ner och hit och dit i stan och bara vaa. :)

2011-03-01 @ 17:06:58
Postat av: Anonym

Vi måste göra nått sånt supermys snart igen!

2011-03-01 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0