ÅRET 2010

Har precis kommit hem från jobbet o intagit soffläge med gårdagens sallad med bulgur, kyckling, soltorkade tomater o mangosalsa, från stans fräschaste o godaste salladsbar enligt mig- Maché. Supergott!

 

Tänkte sammanfatta året som gått o visa de bästa godbitarna i form av bilder.

 

Det här var mitt 2010: DEL 1

JANUARI:

Jag klippte page

FEBRUARI:

Var i Skövde o hälsade på världens bästa Erica

MARS:



Fest med fina vänner

APRIL:

2/4- Jag o bästa Alex fyller 23 år!



Vi åkte till Sälen o hälsade på lillebror Daniel

MAJ:


Älskade farmor fyllde 75 år..


..så familjen o resten av släkten åkte till..


..vackra Blomstermåla på Särö utanför Göteborg


Min fina Ida kom o hälsade på, o vi drack de godaste Strawberry Daiquiri på Bitter


Särö= mysigaste partystället i Gbg


Erica o Susanna

JUNI:

Vi tog examen från hudterapeututbildn. på Elisabethskolan i Gbg


Klass B med vår klassföreståndare Melinda


Blev firad av underbara vänner


Ni är bäst!


Min amerikanska familj kom till Sverige o hälsade på. Fick skala räkor för första gången


Och fira svensk midsommar!



DEL 2 kommer imorgon


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0