ÅRET 2010 - DEL 2

Här kommer andra delen av mitt 2010, som jag lovat!


JULI/AUGUSTI:

 
Jag o Emma åkte till Denver i 2 månader! Här i Estes Park -nationalpark


I vackra Vail om sommaren


Fick träffa gamla vänner (Beth o Alexa)...

...saknade vänner (Christina)!!


Och nya vänner Jesse o Zach)...


 (Renee o Kalyn)...

 
(Kyle o Bryan)


Massa party med den bästa!




En hel del pool-häng


Amerikansk mat!


Och naturligtvis umgås med min underbara amerikanska familj!

(Jen, Coupar, Ruby o Roan)

 

SEPTEMBER:

Träffade gamla vänner jag inte träffat på hela sommaren..

 





OKTOBER:


Åkte till Sthlm på MATIS-kurs o träffade Charlotte o Nina


Inflyttningsfest hos Camilla o Johan

NOVEMBER:


Var i Göteborg o träffade Karin


Och myste med min favorittjej Hanna

DECEMBER:


Firade jul i Sälen




Fick träffa min Sannis igen! (Hanna, jag o Sanna)


Och året avslutades på Hammarö med bästa Lovisa m.fl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0