Decléor eller MATIS?

Idag har jag donat o grejat ute i butiken på jobbet. Åh va jag tycker sånt pyssel är kul! Har pyntat i fönstret och gjort plats i hyllorna..  För imorgon kommer förhoppningsvis leveransen med de nya produkterna ifrån Dermarome. Vi ska nämligen ta in MATIS på salongen. Jag gillar deras prudukter och funderar faktiskt lite på att överge mina älsklingscremer från Decléor och testa på MATIS. För övrigt så har vi MD, Exuviance, Priori, och Bare Minerals på salongen.

När jag slutade kl 18 så stod resterande av familjemedlemmarna utanför o gasade för fullt. Vi skulle ju iväg till LLA o se när FBK spöade Linköping. Det blev inte riktigt så. De fick storstryk! Hur som så fick vi i alla fall en trevlig kväll i sällskap av mina kusiner + att vi fick följa matchen från logeplats. Så något gott med kväll var det allt!

Imorgon gott folk är det fredag! Herre jösses va underbart. Och inte nog med det. Jag har tid hos Sara kl 10. Jag har nog aldrig varit i så stort behov av en klippning o färgning som jag är nu!

 

Sov så gott!!

 

 
Decleór....


eller MATIS...


Thats the question?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0