Provjobbat!

Vilken otroligt spännande dag det har varit! Jag har nämligen provjobbat idag, på Kasch här i Karlstad. Tidsoptimist som jag är så åkte jag o Andreas iväg till KMTI och tränade vid kvart i 8 imorse. Var hemma kl 9 o skulle då koka gröt till frukost, duscha, sminka mig, fixa håret.. för att sen cykla hemifrån vid 9.40. Ah ni förstår ju själva, det blev stressigt, minst sagt! Men jag hann, och vilken rolig dag det blev! Alla är så snälla o gulliga! Jag gillar det här stället skarpt! Så får jag ju komma tillbaka med, imorgon, på lördag, måndag, tisdag o torsdag ska jag dit igen! Va jag vet än så länge!

Nu har jag ätit, mysbyxorna har åkt på och jag har placerat mig i soffan framför Halv åtta hos mig!

 

Ha en bra kväll!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0