Mysiga höst!

Sitter bänkad i soffan framför Idol på Särö med en kopp te! Det viner verkligen i träden utanför. Även om jag älskar sol o värme, skulle aldrig tveka om att flytta till varmare breddgrader om jag fick chancen, så kan jag inte låta bli att tycka att hösten är mysig. Tända massa ljus, sitta under en filt och dricka varm choklad. Mmmm! Visst skulle det va väldigt mycket mysigare om man hade någon att mysa med, men jag får vänta ett litet tag till med det.

Imorgon bär det av hem till Karlstad igen efter en hel vecka här i Götet. Har varit ivåg på två intervjuer idag, en i Kungsbacka o en inne stan. Kändes helt ok faktiskt!
Och snälla snälla Monika uppe i Stockholm har nu lagt alla licens papper på brevlådan så nu väntar jag med spänning. Ahhhh!!!! Amerikanska ambassaden nästa????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0