Mitt nya liv!

Idag började mitt nya liv-på riktigt! Jag har bestämt att jag ska vara helt frisk imorgon så jag kan börja hårdträna. Ska börja äta helt igenom nyttigt o skippa allt som heter chips o godis! YES!

Imorgon händer någonting spännande med, jag ska iväg på ett möte hos en salong här i Karlstad! Tro det eller ej. Så håll era tummar!

Nu när hösten är här så vill man ju bara bada i mysiga tröjor. Har faktiskt en del som fortfarande funkar. Men det är en som jag har spanat in från Gina Tricot som jag bara mååååste ha! Skulle vara supersnygg till mina nya supersnygga byxor från Sisters, eller till ett par leggings med mc-boots till. Så snyggt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0