Case 39

Jag älskar verkligen Särö! det är så lugnt och avslappnande och harmonsikt! Jag skulle kunna sitta på en sten nere vid havet i timmar och bara titta, för visst måste havet vara bland det vackraste som finns?
Men det bästa av allt måste nog ändå vara att Sanna bor här med så att man bara kan styra över för en spontan filmkväll. Vi + Sannas inneboende Annika åkte till 7 eleven och hyrde Case 39, en riktig skräckis. Usch jag hatar när det är barnet i filmen som är den onda..läskigt värre! Sen ska vi ju inte tala om när Sanna ska köra hem mig efteråt! Det regnar o blåser, det känns som att skitungen sitter i baksätet o bara väntar på att få skrämmas, och att någon tutar på oss när det inte ens fanns nån bil bakom.
Vi överlevde hem båda två o det är väl ändå det som räknas! Jag hoppas på fina drömmar inatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0