Regn o Rusk

Idag har det varit en riktigt ordentlig höstdag, det har blåst som in i bomben preciiiis hela dagen! Man har gått o gäspat fast man egentligen inte är trött och det har vart sådär gråtrist! Man vill bara sittar hemma under en filt, med massa ljus tända i trevligt sällskap. Så det var precis det jag gjorde efter jobbet. Hade lovat att färga ögonfransarna på (min inte så värst smärttåliga vän) Camilla. Men synen var kvar o fransarna blev svarta!
Sen drack vi te o kollade på alltifrån bonde söker fru till kungarna av tylösand. På fredag slår vi till igen, då ska vi ha en riktig tjejkväll, laga god middag, äta massvis med godis och kolla på Idol. En äkta fredagskväll helt enkelt!

 

Imorgon ska jag åka till farmor o hälsa på. Mysigt! Sover även kvar där, så alla ni som har tänkt o ringa eller skicka sms till mig imorgon- skippa det! Har ingen mottagning där ute på landet!

Nej nu ska jag hoppa i säng, kl ringer 7.30 imorgon, jag o lillebror ska iväg o träna!

Puss o sov så gott!!


 För ganska exakt fyra år sedan så befann jag mig här, på en av jordens häftigaste platser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0