Ny Vecka!

Då var det måndag igen och en helt underbar helg har tagit slut!

Igår när jag klev upp sken solen så jag o min vän Camilla bestämde oss för att ta en långpromenad i det härliga vädret. Man får ju liksom passa på så länge det vara, poff säger det så är det grått, regning, snöblandat, blåsigt..vareviga dag! Vi var ute i nästan två timmar. När vi kom hem igen bestämde vi oss för att beställa den äkta söndagsmaten- pizza! Så då var det bara att snöra på sig skorna igen, men oj så gott det var! Efter det så tog vi en välförtjänt powernap i soffan resten av eftermiddagen.
Senare på kvällen så begav jag mig återigen till en hemlig plats, där vi lagade tacos o hade det underbart mysigt hela kvällen!

Idag är jag ledig och himlen är alldeles klarblå även idag, så jag o C tänkte bege oss ut på stan en stund!

 

Ha en skön dag!!

 


Jag o min fina C

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0