My Best Summer Ever

Så här i höst-tider så vill man bara fly tillbaka till sommaren. Jag o min darling Emma hade verkligen världens bästa sommar i Denver, Colorado, USA!

Jag tänkte visa de bästa godbitarna av det jag minns bäst med sommaren!

 

Se o njut

  
Ruby o Roan, 4th of July, Jordin Sparks koncert
   
Min älskling, Emma o Vu i estes Park- National Park
  
Estes Park, Skidorten Vail, Vail
   
Vail
   
City Park i Denver, Systrarna Hoegberg- Bethany o Alexa, Min underbara vän Chrsitina
   
Party, Många Redbull vodka blev det, Goda middagar
   
Mer party, Emmas goding två, Min finaste Emma
    
Våra fina bartenderpojkar Kyle o Bryan, Fina bröderna Jesse o Zach
   
Första skoldagen, Party, Bästa bartendertjejerna
  
Goda brunchar, Stek vid poolen, Amerikanske hamburgare
   
Mintpastiller, Vår favoritbar LODO´S, Sista middagen
 
Finaste paret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0