Mot Storstaden!

Va underbart det är när man vaknar upp strax efter nio en söndag helt utvilad! Känns ruskigt bra! Nu hade jag tänkt springa ner o slänga i mig lite frukost o sen packa väskan. Jag o Annelie  från jobbet åker till Stockholm på en tre dagar lång Matis-kurs imorgon. Kommer bli mycket intressant. Och jag vet ju hur jag är när det gäller packning- hellre för mycket än för lite. Efter det hade jag tänkt åka till KMTI och få söndagens träningspass avklarat så man kan mysa resten av dagen utan dåligt samvete den!


Ha en mysig söndag!




Min stjärna drar till Åre snart över vintern..kommer sakna henne nått så enormt! Hon har gjort så oerhört många nya utmanande saker detta året o jag är så himla stolt över dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0