Jag o min C-G!

Nu har jag o Lovisa precis varit på KMTI igen! Riktigt bra början på den här veckan måste jag säga, en klapp på axeln till oss! men det är faktiskt mycket roligare, och lättare helt enkelt, att träna tillsammans med nån.

 

Senare i eftermiddag ska jag ner till stan och fika med min snutt C-G! Har inte träffat henne på evigheter nu, o jag saknar dig så jag håller på att gå sönder!!!

Ikväll ska jag träffa M, och det är någon som längtar otroligt mycket efter det!




Jag o min älskade C-G :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Olala! tell me, vem är han med stort H?;) när kommer du hiiit?

2010-10-19 @ 14:39:59
URL: http://susannauhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0