Its Fridaaaay!!!

Då är jag hemma i civilisationen igen. Alltid lika kul o se när man åker över "täckningsgränsen" o se hur många gånger till piper till i telefonen. Jag måste verkligen vara en trafikfara under några minuter, för vem klarar egentligen av att ha massa sms liggandes utan att läsa dom?

Hur som helst så hade jag en jättemysig dag hos farmor igår. Röda korset hade nån samling uppe vid kyrkan, så där åt vi sopplunch och lyssnade på några gubbar som spelade. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att dragspel är så himla fint, kanske för att jag är uppväxt med det, för min farfar o hans bror alltid brukade spelade för mig när jag va liten o de fortfarande var i livet! Sen gick vi över till kyrkogården o gjorde fint på deras gravar. Det går ganska lång tid emellan gångerna jag är där så jag tycker det är ganska mysigt att gå dit. På nått sätt så tror jag att de vet att jag är där o säger Hej!
Så gårdagen fick mig verkligen att må bra över mig själv!

Så var det äntligen fredag igen! Nu ska jag snart kila till jobbet o sen väntas en riktig myskväll med Camilla. Kan ju inte bli annat än bra!!!!!!

 

Ha en bra fredag allihop!

 


Jag, Andreas o vår underbara farmor förra julen (Daniel ägde uppe i Sälen då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0