I mitt badrumsskåp!

Tänkte visa er vad jag använder för produkter hemma! Som nybliven hudterapeut är jag rätt noga med vad jag kletar in i ansiktet!

bare minerals eye makeup remover, rengörningsmjölk och ansiktsvatten från decléor, continuous renewel serum från md,  decléors aromessence och fuktcreme, ögoncreme från serien coffeeberry från priori och sist men inte minst nattbaume från decléor.
-Jag är ju en blandhud och extremt yttorr. Alla ni som läser detta, yttorr är inte en hudtyp utan en undergrupp och ska inte behandlas som en torr hud! Peela två gånger i veckan och lägg en fuktmask efter det är det bästa tipset om ni är lika yttorra som mig!



mineralpuder och foundation från MAC, flawless- och pure radiance från bare minerals, mascara dior, och vit ögonpenna

- Detta är mina absoluta favoriter i min sminkväska. Jag har ju "lite" till men det här är sånt som jag verkligen inte kan vara utan! Jag använde bare minerals foundation innan, men jag har aldrig riktigt varit ett fan av puderfoundation.



Redken real control shampoo, balsam o inpackning

- Redken är enligt mig det absolut bästa man kan ha till sitt hår. Jag älskar det!


L´Oreal´s liss control och thermo protective xylose
- Min frisör använder och rekomenderar alltid L´Oreal´s stylingprodukter. De här är kina senaste inköp. Serum med glans som gör att inte håret blir frissigt, och värmeskydd.



Exotic coconut från bath & body works

- Detta mina vänner är en gåva från ovan när det gäller body lotions och om man gillar kokos. Den doftar gudomligt!



Parym från Chanel
- Sist men inte minst kmin för tillfället favoritparfym. Den får mig att tänka på min underbara sommar i Denver

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0