Holland-Sverige

Idag har jag spenderat hela dagen på jobbet, har t.o.m masserat! Det händer inte varje dag. Även om det inte är nån favorit så är det ändå bra att gära nån lite då o då för att hålla det vid liv!
Jag hann även med en liten mini-shoppingtur på stan innan jag styrde vidare mot C o Johan för att se matchen mellan Holland-Sverige. Några av Johans vänner slöt även upp så jag kan lova att det var bra trångt i soffan. Blev ju inte direkt en kanonmatch precis utan förlust för Sverige. Man får väl trösta sig med att Holland är ett av världens bästa landslag! Vi får ta nya tag helt enkelt!

Imorgon är vi halvvägs igenom veckan o ett steg närmare helgen!

 

Kommentera mera, är nyfiken på vilka Ni är som läser!!


Vackra Karlstad när hösten visar sig från sin bästa sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0