Helg!

Åh va skönt det är när man vaknar upp tidigt en lördag o man vet att man får vända sig om o somna om och sova precis hur länge man vill. I love it! Låg o drog mig till kvart i 11 och tänkte då vara duktig och åka till gymmet. Fick då reda på att de har stängt hela den här veckan pga att de öppnar det nya KMTI nästa vecka, så då fick det bli att ge sig ut i skogen för en joggingrunda istället. Kanske lika bra, så fick jag lite frisk luft på köpet med, inte illa!
Nu har jag precis varit hos kusinerna o sagt hej till mormor som är här o hälsar på den här helgen. Missade ju henne igår när jag var hemma hos Camilla på myskväll. Vi hade för övrigt en riktigt mysig kväll. Vi lagade en kanongod tacopaj, käkade godis och kollade på Idol. igår fick de sjunga precis vad de ville, det som de tyckte passade just dem. Jag o Camilla kom på vilken låt som skulle sitta som handen i handsken på mig: I am the one and only. Haha så jäkla klockrent! Sen såg vi en film med och fick oss även där ett riktigt gott skratt.

 

Det blir lugnt även ikväll, fast någon helt annanstans! Ser jag riktigt mycket fram emot!

 


Saknar er båda mina stjärnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0