Hammarö bed and breakfast!

Igår hade jag en lugn o skön dag, precis så som söndagar ska va! Myste mest omkring hela dagen.. ok då, jag va faktiskt och tränade också. Bra gjort tycker jag för att vara på en söndag! Sen åkte jag bort till mina kära släktingar o tog ett bad i deras jacuzzi.
Jag han knappt komma hem innan Lovisa ringde och frågade om jag ville komma hem till dom för en mys/filmkväll, och sånna säger i alla fall inte jag nej till. Det blev tacos och a nightmare on elm street och sen så spenderade jag natten där.

Idag har jag o Lovisa glidit runt på stan efter en välbehövd sovmorgon och ett avsnitt av the hills och the city. Efter det mötte jag upp Camilla o Elin innan jag avslutade kvällen i mycket bra sällskap!

 


Jag o Lovisa i London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0