Bröllopsmässa!

Oj vad den här veckan har gått fort! Jag hinner inte med.. och jag känner på mig att november o december kommer springa förbi, hela kalendern är fullbokad!

 

Jaja, ska försöka sammanfatta veckan så gott det går. I tisdags fick jag ju äntligen träffa min bästa C-G. I love you!! Sen var jag, M, Lovisa o Johan på hockey. Riktigt roligt! Jobb onsdago torsdag. På torsdagen hade vi även möte med Linda från Dermarome. Jag hade Linda på Priori-kurs när jag gick på Elisabethskolan, så himla söt tjej verkligen o riktigt kul ed ett ansikte som man känner igen! Igår fredag var det jobb igen, hade hoppats på att Matis-leveransen skulle ha kommit, men icke! På kvällen kom kusinerna över på middag för att fira mamma som fyllde år för en vecka sedan.

 

Och så idag då. Idag har vi hållt till på Stadshotellet här i Karlstad hela dagen, där årets Fest- och Bröllopsmässa ägde rum. Våran monter blev en klar succé, där vi hade dukat upp med produkter från bare minerels och tävling med fantastiska priser i potten. Dagen var verkligen kanon. Det var modevisningar med helt underbara bröllopsklänningar, Sveriges stjärnflorist Johan Pettersson som skapade Kronprinsessans blomsterarrangemang var där o delade med sig om sina kunskaper o tips, Jardel Oliveira de Sousa, professionell dansare och koreograf hade high heel school. Jardel har koreograferat bla. Let’s dance. Jag kan ju lova att det såg ruskigt roligt ut när han trippade omkring i monsterklackar o visade alla "skräckexempel" på hur folk går i högklackat. Men jag skojar inte, killen var KUNG i att gå i high heels! Och sen sist men inte minst dagens höjdpunkt- giftemålet mellan Isa o Mattias! Jag tror inte att ett öga var torrt!

Ikväll har jag suttit hemma med mina fina föräldrar och tittat på Mitt stora, feta, grekiska bröllop. Ett bra slut på en bra dag!

 

Nu är det en trött tjej som säger godnatt!!





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0