Vardagslyx!

Jag vet knappt vilken dag det är längre, men det blir väl så när man har helgsmys varje kväll. För en gångs skull så verkar allt gå min väg. Fick reda på idag att jag kommer att få fast tjänst vilken känns fruktansvärt bra! Och sen har jag ju min underbara M som jag inte kan beskriva i ord! Igår kväll hade vi onsdagsmys och gick o ät på nya Frost i stan. Supermysig inredning, väldigt god mat o riktigt bra service så jag börjar godkänna att de tog bort mitt favvofik o gjorde restaurang av det istället. Ett glas rödvin en onsdag händer inte varje vecka, vardagslyx på hög nivå!

Ikväll har jag varit o kört ett riktigt mördarpass på gymmet, och nu sitter jag hemma o myser med mig själv med en bit nybakad kladdkaka bredvid mig som jag helt klart är värd!

Mysig kväll alla söta!



Några bilder från min o kusin Fridas sushikväll förra veckan










Kommentarer
Postat av: C-G

:O

Dumma frost..

Fast jag ska också ge det en chans! Är det fortfarande cafe också eller?

2010-11-12 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0