TGIF

Inledde helgen hemma med mamma o Andreas. Mamma o jag har precis haft lite hemmaspa o lagt ansiktsmask. Mysigt värre! Nu sitter vi framför tv:n o tittar på Idol o käkar min kladdkaka från igår. Väntar på att min favorit ska komma hem, saknar honom riktigt ordentligt!

Imorgon är det jobb som gäller ett par timmar o sen ska vi, tro det eller ej, bege oss till Norrköping! Vi ska hälsa på Ms syster. Ser jag riktigt mycket fram emot!!

 

Imorgon har jag tagit på mig uppdraget att göra om i vårat skyltfönster, till lite mer "vinter". Senast vi gjorde om var inför bröllopsmässan, blev riktigt bra då så hoppas vi får till det lika fint även denna gång!

Så här ser vårat skyltfönster ut för tillfället:




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0