Härliga Måndag!

Jag vet att jag kanske inte är världens bästa bloggerska just för tillfället, men jag skyller på att jag jobbar en hel del o när jag kommer hem från jobbet har jag ingen vidare lust att sätta mig framför datorn!

1:a adventshelgen har i alla fall varit mysig. I lördags jobbade jag ett par timmar innan jag förljde med M o tittade på en lägenhet. På kvällen gick vi till vårat favoritställe Frost, o även om inte vår favoritservitör jobbade den kvällen så var maten underbart god! I går söndag tof vi en lång o skön sovmorgon innan  jag åkte hem till mamma o hjälpte henne med o plocka fram lite julsaker inför 1:a advent. Vi åkte även bort till Nina o Frida på lite mysig adventsfika. Och det bästa av allt är ju att snön ligger helt vit i fin på backen.


Jag klippte mig för övrigt i fredags, o fick lite nya fräscha slingor. Blev dessutom bjuden på tjejkväll där ikväll o tänkte dra med mig Lovisa. Vardagslyx, de gillar vi!


 

 
I torsdags var det Thanksgiving i Staterna.. åh vad jag saknar mitt Denver!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0