Guldapan

Jag blir nästan rädd, så fort springer dagarna förbi. Jag känner att jag inte riktigt hänger med, o bättre lär det inte bli framöver heller. Tror jag har någonting planerat i stort sett varje helg fram till jul. Men samtidigt så gör det ingenting. Jag har ju min solstråle som får mig att må bättre än vad jag har gjort på riktigt, riktigt länge!

Helgen har sprungit förbi som vanligt. Jobbade som en tok hela fredagen innan jag blev upplockad av pappa o Andreas och vi styrde vidare mot farmor där i stort sett hela släkten hade samlats för att fira lill-kusinen Carl som fyllde 6 år. Efter middagen åkte vi tillbaka till Karlstad för att vara tillbaka till 21 då det var biodags för mig o M tillsammans med Camilla o Johan. Vi såg the due date, helt ok film, men efter baksmällan som är bland de roligaste filmerna jag sett så hade jag nog lite för höga förväntningar på filmen. Lördagen började med en ordentlig sovmorgon, fortsatte med lite blandade aktiviteter på dagen, o avslutades med ett glas vin med Lovisa, Johan o Henke på nya favoritstället Guldapan. De måste göra stans godaste drinkar helt klart! Igår söndag tog jag en promenad bort till Orrholmen dit Alex o Louise precis flyttat, så  det var jag ju tvungen att kolla in! Sen blev det ensam mamma med Camilla innan jag avslutade kvällen tillsammans med den mysigaste jag vet framför Beck.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0