Särö rocks!

Igår styrde jag, Erica o Emma ut mot Särö till Susanna för lite partande. Vi bjöds på grillat med tillbehör innan vi svängde klackarna vidare till Sannas barndomsvän Marc för lite förfest. Sedan drog vi vidare till mysiga Blomstermåla nere vid havet där tydligen Black.Ingvars skulle spela. Vi var naturligtvis för sent ute och hade missat allting när vi väl kom dit runt halv tolv-snåret. Vi minglade i alla fall runt en dryg timme innan sällskapet återigen tågade hem till Marc, som för övrigt hade världens vackraste utsikt över havet från sitt hus, där vi bjöds på champagne! Ett antal kraschade glas senare så rullade jag o mina tjejer hemmåt vid 4-tiden.
En mycket trevlig kväll var det!!

Bilder kommer upp senare!


Dessa snygga tjejer parta jag med igår ( - Challe t.v som är hemma o styr upp i Karlskrona )




Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0