Almost over!

Fattar inte att det snart är över.. lite mer än två veckor kvar, sen är allt slit och plugg in i den sista minuten över. Vi är färdiga hudterapeuter! Det är som sagt svårt att fatta. Lite sorgligt med, att behöva lämna en sån underbart mysig klass, men jag vet att jag kommer att fortsätta träffa många av dom! 

Och om en vecka landar familjen Lester på svensk mark!! Äntligen!!!!!! Kommer bli så fruktansvärt kul att få se dom igen!

 

Imorgon har jag Sanna o Erica bokat biljetter till nya SATC-filmen. Så det blir en myskväll med bio o middag för att fira att ansiktapparaturexamen är avklarad!!


Så tänkte jag visa lite bilder från när vi var ute på underbara Särö för ett par helger sen:











Galen kväll!





Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0