2009

Tänkte göra som alla andra och rada upp lite bilder från året som gått, det bästa av det bästa alltså!



Årets skidresa till Idre i jan/feb


Stocholmsresa i feb för skolintervjuer


Bosödagen i Stockholm med Martin Lidberg


22 årsdagen-vart tar åren vägen?


Underbaraste resan till Rom i april


Vårens första dopp och en underbar dag/kväll


Fick äntligen träffa min familj i Denver igen efter två år


Kusin Frida konfirmerade sig i juli


Underbara Ida fyllde 22 i augusti, och det firade vi i Strömstad

Jag och T flyttade till Gbg för att läsa till hudterapeuter på Elisabethskolan


Mina änglar från Karlstad kom o hälsade på


Delar av klassen, som för övrigt är världens bästa!


Adventspyssel med älskade bröderna


God Jul... och välkomnar 2010 med att klippa av mitt långa hår


Linnéa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0