Full Fart

Har haft en riktigt händelserik helg, ingen vila här inte.. får ta det i nästa liv istället! I fredags hade jag Camilla o Anna tjejkväll o tittade givetvis på semifinalen i Idol. I lördags hade vi 1-årsjubileum på jobbet med skumpa, snittar o massa skojigheter. Efter stängning var det bara att hoppa in i duschen o börja fixa iordning sig inför kvällen. Strax innan kl 19 möttes vi på jobbet för ett glas skumpa innan vi gick till Casanova för att äta middag. Jag har världens bästa arbetskamrater! Maten var supergod, men vår servitris var i sämsta laget måste jag säga.

 

Efter middagen mötte jag upp Lovisa o vi gick upp till Herrhagen o Anna för att fira hennes 22-årsdag! Mycket trevligt var det. Vid midnatt var det dags att bege sig in mot stan o jag o Lovisa bestämde oss för att möta upp våra pojkar o gå till Harrys. Jag o min älskling firade även 1 månad tillsammans så vi blev kortvariga o gick hem o myste istället!

 

I söndags ringde alarmet vid 10, kändes riktigt grymt att behöva ställa klockan en söndagsmorgon! Men vi skulle upp till Herrhagen o titta på en lägenhet så det var bara att pallra sig upp. Vid kl 14 var det dags för lägenhetsvisning nummer två på Strand.. o jag måste säga att det var bland de mysigaste lägenheterna jag sett!

När visningen var klar åkte jag o älsklingen till Storfors på middag, skulle träffa hans föräldrar för allra första gången. De var hur trevliga som helst!!

Väl i Karlstad igen så åkte vi hem o frade pappa som fyllt år!
Så full fart hela helgen o det blir inte lugnare nästa helg heller då det vankas massa festligheter!



Camilla, Anna o jag förra sommarn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0